fredag 16 december 2022

16 december fredag

​Så var det fredag. Dagarna är smått sammansmälta pga jetlag misstänker jag. Resan från Helsinki till Bangkok gick bra men kändes som en evighet. Det är första gagn som jag inte kunnat koncentrera mig på en endaste film, inget annat heller för den delen. Tiden masade sig fram och trots att jag somnade flera ggr så kändes det som att tiden frusit fast. 

Ingen Gerd och Rune här denna gång. Känns väldigt vemodigt på alla  sätt, de har liksom alltid varit här. 


Nåväl,varmt och skönt är det. Vi har varit till Rayong idag och shoppat lite. Man blir liksom väldigt trött av Rayong, alltid. Trötta fötter och armar av allt promenerande och bärande av kassar..det var inte bara vi som var trötta på vägen hem. Engla fick en trött tjej bredvid sig som flera ggr kom att luta sig mot Engla 😊


Urban och jag har bokat buss till imorgon, vi ska åka till Classic Forrest eller djungelrestaurangen som vi brukar säga. Jouline fyller 16 år imorgon så det ska såklart firas!

Ikväll blir det nog Pol eller Pohn som han kallar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar