lördag 28 december 2013

Lördag

Sista dagen nere på stranden idag. Fy f-n för att komma hem till kyla och stress igen. Står inte ut med tanken. 
I en månads tid har jag haft tid att fundera över saker och ting och inser väl mer än någonsin nu- hur viktigt det är att leva det liv man vill leva och göra det man trivs med. Mer än så delar jag inte med mig av min inre sfär här och nu.

Vi har spenderat dagen på stranden. Jag har mestadels läst i boken som jag inte kan slita mig från- ungarna har badat och Engla har hängt med sin nya kompis som hon träffat här nere. 



Isak grävde ner sig- i sand- tack och lov.

Ungarna såg en gigantisk orm (som de halvt hysteriska förklarade). I själva verket var det en ödla- inte så stor...


Imorgon ska vi iväg och snorkla. Blev lite ändrade planer tack vare skåningarnas rapport om turen vi tänkt att åka på imorgon. Timmar på en stor fiskebåt som inte kan komma nära stränderna på öarna man ser. Mkt fiske och griniga ungar som inte kan bada i djupt vatten osv. 
Imorgon ska vi nu istället ta en speedboat stl större till en av öarna - sköldpaddsön. Lite bättre rutt där vi kan kliva i land på ön.
Slutade med att skåningarna också bokade- så vi blir 15 p som åker.

1 kommentar:

  1. Vad kul att höra att du har haft en underbar semester! Du har så rätt - lev livet så som du vill och ta vara på ögonblicken❤️

    SvaraRadera