måndag 9 december 2013

Måndag- utan bad

Vilken natt! Linnea höll mig vaken, kom in i sovrummet lagom när jag sov som bäst. Trängde sig ner bredvid mig och sen började det. Kliandet from hell. Linnea kliade sig överallt, hela tiden, knuffade och buffade... Slutade med att jag tog Linneas säng och hon låg kvar i min. 
Sovit rätt dåligt..
Linnea har fått sol/värmeeksem.

Idag har vi varit till Rayong, till varuhuset Laemtong eftersom samtliga av oss kände oss solbitna och svidiga. Bra att göra ngt annat än sol och bad samt uppsöka apotek (ngn salva mot solsveda/eksem).
Flera våningar shopping.
Mc Donalds.... Ungarna ville såklart äta där :s Så blev det. 
Handlade salva och en del annat som bl.a. Klänning till Jouline, t-shirt till Linnis, nya " kolla socker väskor" till tjejerna mm. 

Läste på Aftonbladet idag att det är lite drag i Bangkok. Inget av detta märker vi av här (demonstrationer mm).
Frid och fröjd och allt går bra. 

Imorgon är det väl Nobeldagen tror jag. Blir till att dra på sig galaklänningen kanske? Nåväl- här nere är det konstitutionsdagen och det är röd dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar