tisdag 31 december 2013

Nyårsafton

I natt vaknade jag av att jag höll på att frysa ihjäl. Jag frös rakt igenom varje cell i kroppen.
En timme senare var det dags- att spy.
Har varit dålig hela natten och nu vid lunch ligger jag ff men har fått i mig lite yoghurt.
Jag/vi tror att det var kycklingen på den fisförnäma restaurangen.

Övriga i familjen gick ner till den omtalade frukostbuffen i morse och efter en liten stund kommer Ubbe upp igen med Linnea - som spytt.
Hon sov sedan i flera timmar och vaknade oberörd av tidigare kräkning.

Hur som helst så mår hon hur bra som helst nu men jag ligger som sagt men är på bättringsvägen- hoppas jag.
För en liten stund sedan åkte övriga till MBK för shopping. 
Får se om jag reser mig ur askan senare- det är ju nyår!!!

Ligger och lyssnar på musik i sängen och tycker synd om mig själv.
Roligt i Bangkok... 


För att se ngt positivt med att bli sjuk så är det att jag längtar hem. Verkligen inte kul att ligga på ett hotellrum i detta läge.

Vi har inget Wifi tillgängligt. Behöver betala en summa pengar för det och det känns inte nödvändigt. Är inte online så ofta i och med det.

Kl 19.08- jag ligger ff. Har feber. Är sur och allmänt olycklig.
Övriga har nu gått iväg för att äta pizza. Ligger här i sängen och bara är. Sover om vartannat och hoppas på att jag kan stå på benen imorgon bitti då vi åker hem till Sverige.
Min utsikt från rummet.

Jag är otroligt lyckligt lottad som har en sambo spm hållt ihop ramarna idag med alla barn och allt vad det innebär.

Besöket till MBK avslutades med att de åkt tuctuc hem. Vet ej hur det stavas...
Jag fick ett set med bodylotion och mist från Victorias Secret. 
Kan i af roa mig med att lukta gott i sängen.

Får passa på att önska alla Gott Nytt År. 2014 blir ett bra år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar