söndag 20 december 2015

19-20 dec


Igår var vi till Bee Happy och tog en tur med soffan efter båten. Riktigt roligt och jobbigt på samma gång.man fick verkligen hålla i sig ordentligt. Mellan varven var det svårt att andas pga allt vatten som stänkte upp men sammantaget var det kul! 400 baht per person. Vi prutade ner priset till 1200 för 4 p. 

Så mkt mer hände inte igår. Godis och chipsfrossa för egen del. Har känt mig så otroligt trött senaste dagarna. Tänkte att salt och sött skulle göra susen men det enda som inträffade var att jag mådde illa och förbannade mig själv. 

Idag har vi varit till Tesco och handlat massa nudlar och annat. Vore bra om vi kunde äta hemma vid ibland. Man blir rätt trött på att gå ut hela tiden och pengarna flyger iväg. Minst 1200 baht för oss 6 varje gång. Mat och massor av dricka i form av läsk och shakes. Blir dryga 500 SEK varje dag på lunch o middag. Rätt billigt men samtidigt tråkig utgift. 6 personer är dyrt i längden på alla sätt men det är semester och vi har räknat med det.
Jag köpte en fläkt idag för 299 baht som jag tänkte skänka till gymmet. Blir fan galen på värmen där inne. Ac fungerar inte och korsdrag går inte att få till. Fattar inte att de som äger lägenheterna här inte fixat gymmet lite mer. Det är ändå folk där varje dag. Och fan va jag gnäller då...
Nej, nu ska jag ansluta till sandslottsbygget! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar