söndag 20 december 2015

21 dec

Suuuupervarmt idag igen! Underbart!! Har varit nere på stranden och plockat snäckor, badat i havet och i poolen. Sitter och svettas på balkongen just nu....


Har haft en förhållandevis sömnlös natt-igen. Vet inte varför riktigt men jag har svårt att sova, vaknar tidigt på morgonen runt 02-03 och tycker att det är dags att gå upp då. Sega timmar fram till 06.30, då går jag upp.

Det har kommit turister hit, Hahaha... Det känns verkligen så nu, de för jävla turisterna som skränar och brer ut sig, dricker Koskenkorva ur läskflaskor och paxar solstolar på morgonen. Pratar fånigt gör de också. De enda bra som tillkom försvann lika snabbt. En australiensisk familj som bott i Bangkoki 15 år. 
Finns en riktig surgubbe här också som äger en av lägenheterna. Han spenderar sitt patetiska liv åt att gå och reta upp sig på ungar som badar i poolen. I protest sitter han med öronproppar i en solstol och predikar för sin stackars fru som säkert önskar sig ett annat liv. Vad vet jag, bara min fantasi.

Har dragit iväg ett mail på morgonkvisten utifrån en del funderingar jag har framåt. Får se vad det ger. 
Nu är det snart dags att gå och doppa sig igen. Kl är 13.00 och det är runt 30 grader.., puh 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar